INTERAKTYVŪS KUBAI “IMO”

Visų pirma, iMO-LEARN kubas yra sukurtas taip, kad tarnautų kaip mokyklinis baldas lankščiai mokymosi aplinkai sukurti. Dėl unikalios kubo formos ir lengvos konstrukcijos galima kūrybiškai modifikuoti klasės sėdėjimo išsidėstymą. Pavyzdžiui: apskritimas, dialogo ratas, pusė apskritimo ir sėdėjimas dviese, vienas priešais kitą. Ergonominio dizaino interaktyvus kubas iMO-LEARN, skatins vaikų judėjimą. Tai produktas kurio pagalba judėjimas tampa mokymosi tikslu. Dinaminis sėdėjimas, aktyvus mokymasis ir įsisavinimas – viename produkte.

1
Inovacijos švietimui!

Skaitmeninėms technologijoms tampant neatsiejama šiuolaikinio mokymosi priemone, mūsų komanda paruošė visus reikiamus produktus ir sprendimus, kad mokymasis taptų ne prievole, o malonumu ir skątintų besimokančiųjų žingeidumą.

Modernių integruotų pamokų kūrimas ir inovacijos padės sukurti modernią ir šiuolaikišką mokymosi aplinką.

Jeigu turite klausimų, domina šis produktas ar sprendimas, užpildykite užklausos formą ir mes su Jumis susisieksime!

PADEDAME ŠVIETIMUI TOBULĖTI

Interaktyvūs kubai „iMO“ yra visiškai naujas, unikalus ir revoliucinis mokymosi būdas, leidžiantis sukurti dinaminę mokymosi aplinką. Nuo šiol Jums nebereikės mokytis sėdint. Nuo šios akimirkos Jūs mokysitės judėdami!

Ne paslaptis, kad šiais laikais vaikai juda per mažai. Dažniausiai, jie pusę dienos praleidžia sėdėdami ant kėdės,  ir tai yra labai prasta statistika, nes judėjimas vaikui yra ypač svarbus, kalbant ne tik apie fizinę sveikatą, bet ir protinę veiklą. Situaciją blogina ir technologijų augimas (kompiuteriai, planšetės, telefonai), prie jų vaikai praleidžia labai daug laiko ir neskiria laiko fizinei veiklai. Jau dabar visuomenė susiduria su didelėmis jaunimo sveikatos problemomis: nutukimu, netaisyklinga laikysena, stuburo problemomis. Visa tai trukdo siekti ir gerų mokslo rezultatų. Dabar yra pats tinkamiausias laikas tai pakeisti!

KODĖL VERTA RINKTIS INTERAKTYVIUS KUBUS IMO?

  • Lanksti mokymo(si) aplinka, paremta fiziniais užsiėmimais;
  • Ergonominis dizainas;
  • Tvari koncepcija ir medžiagos;
  • Susietas su interaktyviąja programine įranga;
  • Sėdėjimas tampa nebe judėjimo apribojimu, o ugdymo dalimi;
  • Aktyvūs ir kūrybiški interaktyvūs turinio resursai;
  • Tai produktas, kuris judėjimą paverčia mokymosi objektu;
  • Sukurta mokytojų ir vaikų – specialiai mokytojams ir vaikams;
  • 100 bazinių užduočių, kaip naudoti „iMO“ pamokose;
  • Tai sprendimas, apjungiantis dinaminį sėdėjimą, aktyvų (kinestetinį) mokymąsi ir skaitmeninį aktyvų (kinestetinį) mokymąsi į vieną bendrą mokymosi aplinką;
  • Analogų neturinti mokymosi patirtis.

KAIP VEIKIA INTERKATYVŪS KUBAI IMO?

JUDĖJIMO ĮTAKA MOKYMUI(SI)

Judėjimo integravimas į mokymo(si) procesą sukuria įdomesnę mokymosi aplinką ir labiau įtraukia vaikus. Judesys taip pat stimuliuoja smegenis ir turi itin teigiamą poveikį vaikų mokymosi rezultatams. Naudojant mokymo per judesį metodikas, vaikai tampa ramesni ir labiau susikoncentruoja į mokymosi procesą. Visa tai leidžia siekti geresnių mokymosi rezultatų, geresnės sveikatos ir savijautos.

KONCEPCIJA

Pirmiausia, interaktyvūs kubai „iMO“ yra sukurti kaip mokyklinis baldas, kuris padeda kurti lanksčią mokymosi aplinką. Dėl šio kubo unikalios formos ir lengvumo, galima modifikuoti klasės erdvę lengvai ir išradingai. Galite naudotis jau sukurtomis koncepcijomis: ratas, pokalbių ratas, pusratis ir dviguba kėdė.

Žinoma, nėra jokios priežasties, kodėl Jūs patys negalėtumėte pasitelkti savo vaizduotės ir sukurti savo koncepciją ir unikalią mokymosi aplinką!

TRYS MOKYMO(SI) METODIKOS

Mes išskiriame tris mokymo metodikas: dinaminį sėdėjimą, aktyvųjį mokymąsi ir aktyvųjį skaitmeninį mokymąsi. Tikime, kad Jūs atrasite dar daugiau metodikų.

KAIP MOKYMASIS PER JUDESĮ GALI BŪTI SUJUNGTAS SU MOKYMOSI TURINIU?

„I3-Technologies“ kompanija sukūrė interaktyviuosius kubus „iMO“, kurie suteikia galimybę vaikams mokytis judant. Su jais pamokos nebus sudėtingesnės, bet labiau įtrauks, sudomins tiek vaikus, tiek ir mokytojus.

 

Išskirtinis šių išmaniųjų kubų bruožas – unikali forma. Žiūrint iš toli jis atrodo lyg standartinis kubas. Jeigu pažiūrėsite iš arčiau, pamatysite, kad ne visos kubo plokštumos yra lygios (viena iš jų yra įgaubta, o priešinga išgaubta), o tai leidžia sėdėti labai įvairiai ir dinamiškai.

Interaktyvieji kubai „iMO“ yra dviejų tipų: skaitmeniniai ir analoginiai. Skaitmeninis turi integruotą judėjimo sensorių, kuris bevieliu būdu susijungia su interaktyviąja programine įranga i3LEARNHUB.

Interaktyvieji kubai „iMO“ yra pagaminti iš išplėsto polipropileno. Ši medžiaga turi daugybę privalumų:

  • Naudojant šią medžiagą galite nesudėtingai kurti sudėtingas geometrines figūras;
  • Galimybė kurti hibridines medžiagas;
  • Šios medžiagos dėka, išmanieji kubai – itin lengvi, o tai užtikrina komfortišką ir patogų jų naudojimą;
  • Išplėstas polipropilenas sugeria šilumą ir drėgmę;
  • Šią medžiagą yra lengva perdirbti.

DINAMINIS SĖDĖJIMAS

Pati paprasčiausia metodologija – dinaminis sėdėjimas. Kaip jau žinome, ne visos kubo plokštumos yra lygios. Sėdėdami ant šių kubų vaikai daug daugiau juda. Jeigu sėdime ant įgaubtos kubo dalies, išgaubtoji dalis yra ant žemės, todėl vaikas gali siūbuoti ir nuolatos judėti klasėje netrukdydamas kitiems mokiniams. Vaikams yra itin sunku išsėdėti standartinėse kėdėse ir tokia aplinka juos verčia jaustis nejaukiai, nenatūraliai ir suvaržytai. Interaktyvieji kubai „iMO“ yra puiki priemonė suaktyvinti vaikų fizinį judėjimą pamokoje tiesiog naudojant juos vietoje standartinių kėdžių. O čia – jau Jūsų pasirinkimas, ar Jūs pakeisite standartines kėdes, ar turėsite aktyvią mokymosi zoną. O gal turite kitokių idėjų?

AKTYVUS (KINESTETINIS) MOKYMASIS

Jūs galite panaudoti bet kurią interaktyviųjų kubų „iMO“ plokštumą. „iMO“ gali būti naudojamas:

  • Fiziniams pratimams, kurie padidintų vaikų širdies ritmą (ne trumpiau, nei 5 min.);
  • Trumpiems fiziniams pratimams, pažinimo iššūkiams arba naudoti abiejų kombinaciją. Šių užsiėmimų tikslas – kad smegenys gautų kuo daugiau deguonies ir kad pamokose būtų didesnė įvairovė.
  • Užsiėmimams, kurie gali būti sujungti su specifiniu mokymosi turiniu.
  • Šiuos aktyvaus mokymo metodus galite naudoti mokantis matematikos, kalbų, balansinių pratimų ar sprendžiant galvosūkius. Iš tiesų, nėra apribojimų, kur galite naudoti kubus „iMO“. Kiekvienoje mokymo srityje galima rasti specifinį pritaikymą. Mes tikime mokytojų ir mokinių kūrybiškumu ir tuo, kad kartu galime sukurti įdomią, inovatyvią, dinaminę, įtraukiančią ir motyvuojančią mokymosi aplinką.

SKAITMENINIS AKTYVUS(KINESTETINIS) MOKYMASIS

Akimirksniu galite transformuoti interaktyvųjį kubą „iMO“ į skaitmeninę mokymosi aplinką, pridėdami judėjimo sensorių. Transformavus „iMO“ į skaitmeninę aplinką, mokiniai į klausimus atsakinėja judindami „iMO“ kubus. Mokytojas užduoda klausimą ir pateikia pasirinkimo variantus. Viena iš plokštumų reiškia vieną iš atsakymo variantą. Jeigu vaikas atsisėda ant plokštumos, reiškiančios teisingą atsakymą, programa tai parodo, o jeigu neteisingą – taip pat. Klausimai gali būti užduodami spontaniškai, jiems galima ruoštis iš anksto. Vaikus tokie užsiėmimai itin įtraukia, o naudodami judesį vaikai geriau įsimena mokomuosius dalykus.

KINESTETINIO MOKYMOSI UŽDUOČIŲ PAVYZDŽIAI

112

SKAIČIUOTUVAS

LENKTYNĖS

SMEGENŲ DARBAS

TRUPMENŲ MAGIJA

TIKSINTI LAIKO BOMBA