KLASĖS VALDYMO SPRENDIMAS MYTHWARE

Juk nebereikia įrodinėti, kad mokytojo vaidmuo mokymo procese nepaprastai svarbus. Ir nepaprastai sunkus, nes mokytojas turi sukurti įdomias ir įvairiapuses pamokas, atrasti nemotyvuoto mokinio gabumus, padėti mokiniams susirasti “mokymosi partnerių“, įvertinti mokinių pastangas, tuo pačiu matyti kiekvieną vaiką atskirai ir visus kartu ir, galiausiai, tinkamai suvaldyti visą klasę. Tik nepamirškime, kad kartais vaikai maištauja klasėje vien dėl to, kad jie yra vaikai.

 

Didelis pagalbininkas mokytojui yra Mythware“ klasės valdymo programa. Ji skirta stebėti ir valdyti vaikų įrenginius pamokos metu. Vienu metu galima valdyti iki 60 įrenginių nepriklausomai nuo jų operacinės sistemos: Android, Windows, iOs, Mac, Linux. Ši programa užtikrina įdomų mokymo ir mokymosi procesą.

Mokytojas savo kompiuterio ekrane gali matyti, ką kiekvienas vaikas veikia, siųsti užduotis, stebėti, kaip jas atlieka, komunikuoti asmeniškai su kiekvienu mokiniu žinutėmis; užrakinti ekraną ar išjungti įrenginius. Tokiu būdu mokytojas yra tikras, kad vaikai užsiima tomis veiklomis, kurios yra būtinos pamokos metu.

Mokytojo kompiuterio funkcija

Tai didelė pagalba mokytojui, nes daugiau nei 50 procentų užduočių gali būti automatiškai įvertintos, leidžia efektyviau dėstyti mokomąją medžiagą transliuojant ją tiesiogiai į mokinių kompiuterius bei taupyti laiką paleidžiant programas mokinių kompiuteriuose nuotoliniu būdu. Tą padaryti leidžia tokios mokytojo kompiuterio funkcijos:

  • Užsiėmimo valdymas. Mokytojas gali naudoti šią funkciją, norėdamas tvarkyti užsiėmimo modelį (kokia užduotis bus atliekama) ir leisti mokiniams prisiregistruoti (kurie mokiniai ją atliks).
  • Ekrano transliavimas. Mokytojas gali transliuoti savo ekraną vienam ar daugiau užsiėmime dalyvaujančių mokinių. Programa leidžia transliuoti ir mokinio ekraną. Mokytojas parenka mokinį, kuris savo atliekamą užduotį, veiklą demonstruos mokytojui ir kitiems mokiniams. Demonstravimo metu mokytojas gali perimti mokinio pelės ir klaviatūros valdymą, valdyti juos kartu su mokiniu arba leisti mokiniui valdyti pelę ir klaviatūrą. Taip pat demonstravimo metu jis gali kalbėti su pasirinktu mokiniu.
  • Kamera. „Mythware“ programinės įranga leidžia mokytojui transliuoti iš USB internetinės kameros vienu metu daugeliui mokinių. Transliuodamas tiesiogiai, mokytojas taip pat gali transliuoti savo balsą.
  • Atsakymai ir varžymasis. Norėdamas patikrinti kiekvieno mokinio žinias, mokytojas gali paleisti greitų atsakymų programą.
  • Interaktyvi balta Ji užtikrina aktyvią atmosferą klasėje ir sustiprina mokytojo ir mokinių sąveiką. Mokytojas gali naudoti baltą lentą, norėdamas su mokiniais pasidalinti paveikslu, vaizdu, ekrano nuotrauka ir dokumentais, taip pat mokytojas su mokiniais gali kartu piešti.
  • Balso transliavimas. Pamokos metu mokytojas gali pasinaudoti balso transliacijos per mikrofoną į mokinių kompiuterius funkcija.
  • Stebėjimas ir kontrolė. Mokytojas gali stebėti mokinių darbalaukius. Jis gali patikrinti kokiuose internetiniuose puslapiuose lankosi mokiniai, kokias programas naudoja ir kas netinkama ar nereikalinga uždaryti. Taip pat gali patikrinti mokinių naudojamus USB diskus. Stebėjimo lange bus matomi mokinių ekrano vaizdai. Mokytojas gali vienu metu stebėti daugelio mokinių ekranus. Jis gali kontroliuoti mokinio darbalaukį arba daryti tai kartu su mokiniu. Taip pat, kontroliuodamas mokinio darbalaukį, jis gali kalbėtis su mokiniu privačiai.
  • Nuotolinės komandos. Leidžia mokytojui patogiai nuotoliniu būdu valdyti mokinių kompiuterius ir planšetes. Galima nuotoliniu būdu paleisti visų mokinių kompiuterius, juos išjungti, perkrauti ar uždaryti programas, mokytojui nepasitraukus nuo savo kompiuterio.
  • Grupės valdymas. leidžia mokytojui padalinti mokinius į skirtingas grupes, siekiant surengti grupinius pokalbius ir grupinius mokymus. Grupės nariai gali mokyti vieni kitus ir mokytis bendradarbiaudami. Kiekvienoje grupėje yra vienas aktyvus narys kiti pasyvūs. Aktyvūs nariai gali naudoti įvairias funkcijas, mokydami savo kolegas mokinius, pvz.: mokymas balsu, failų pasidalijimas, nuotolinė komanda ir pan.
  • Apklausa. Apklausos funkcija leidžia mokytojui patikrinti mokinių įgūdžius ir iš karto gauti mokinių atsakymus.
  • Failų pasidalijimas. Leidžia mokytojui vienu metu išsiųsti failą ar katalogą daugeliui mokinių. O mokiniai gali nusiųsti savo darbus, atliktas užduotis į nurodytą katalogą, esantį mokytojo kompiuteryje. Mokytojas gali rinktis, ar vienu metu priimti visus mokinių pateiktus failus, ar pasirinkti vieno mokinio failus.
  • Nutildymas. Galima pasirinkti vieną ar daugiau mokinių ir paspaudus tam tikrą mygtuką įjungti nutildymą: šių mokinių pelė ir klaviatūra bus užrakinta, ir jie negalės vykdyti jokių veiksmų.
  • Monitoriaus peržiūra yra svarbiausia šios programinės įrangos peržiūra. Šioje peržiūroje mokytojas gali tiesiogiai matyti mokinių būklę.
Mokinio kompiuterio funkcijos
  • Rankos pakėlimas. Jei užsiėmimo metu mokiniui iškilo klausimų mokytojui, jis gali pasinaudoti šia funkcija.
  • Pranešimų siuntimas. Užsiėmimo metu gali bendrauti su mokytoju, siunčiant jam tekstinius pranešimus.
  • Failų pateikimas. Gali siųsti mokytojui atliktas užduotis.
  • Failų peržiūrėjimas. Naudodami šią funkciją, mokiniai gali peržiūrėti failus, testų rezultatus ir momentinius vaizdus.
  • Mokinio ekrano demonstravimas. Mokytojas pasirenka vieną mokinį, kurio ekraną jis transliuos kitiems mokiniams.
  • Baltos lentos funkcija. Kai mokytojas pakviečia, mokinys gali piešti, rašyti, įkelti paveikslėlius, keisti foną.
  • Atsakymai ir varžymasis. Užsiėmimo metu mokytojui užduodant greitus klausimus, mokinio ekrane atsiranda atsakymų langas, o pirmasis mygtuką paspaudęs mokinys gali gauti apdovanojimą.
  • Pokalbis. Užsiėmimo metu mokytojas gali įtraukti į pokalbį grupėje ar teminį ar teminį pokalbį. Tai leidžia mokiniams, naudojant tekstinius įrankius, kalbėtis su kitais.
  • Mokymas grupėje. Leidžia grupės lyderiui naudotis ekrano transliavimo, mokinio demonstravimo funkcijomis su kiekviena grupe, taip pagerinant mokymo ir mokymosi procesus bei sąveiką tarp mokinių.
Inovacijos švietimui!

Skaitmeninėms technologijoms tampant neatsiejama šiuolaikinio mokymosi priemone, mūsų komanda paruošė visus reikiamus produktus ir sprendimus, kad mokymasis taptų ne prievole, o malonumu ir skątintų besimokančiųjų žingeidumą.

Modernių integruotų pamokų kūrimas ir inovacijos padės sukurti modernią ir šiuolaikišką mokymosi aplinką.

Jeigu turite klausimų, domina šis produktas ar sprendimas, užpildykite užklausos formą ir mes su Jumis susisieksime!